تفاوت مبل مدرن و استیل

مبل یکی از اصلی ترین وسایل برای چیدمان منازل و اداره هاست. بخاطر اهمیت بالای این وسیله باید سبک سایر وسایل دکوراسیون، همخوانی آن با رنگ ها، نوع استفاده شما و… بستگی دارد که با توجه به این گزینه ها می توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه درباره تفاوت مبل مدرن و استیل توضیح داده ایم تا بتوانید با ویژگی های هریک آشنا شوید و مناسب ترین سبک را برگزینید.

اما اگر از افرادی هستید که به دنبال کارهای خاص و بسیار جدید و زیبا هستند که این کارها در هر فروشگاهی قابل یافت شدن نیست، مبل فرازنده با قدمتی بیش از ۸۰ سال به تولید انواع مبل از قبیل مبل ال، مبل کلاسیک، مبل مدرن و… می پردازد که سفارشات شما را در سریع ترین زمان ممکن آماده می کند. همچنین بخاطر مهارت بالای گروه مبلمان فرازنده شاهد با کیفیت ترین و حرفه ای ترین دوخت و جنس چوب و پارچه در مبلمان خواهید شد. شما به راحتی می توانید مبل مورد نظرتان را به صورت آنلاین و غیرحضوری و با بیشترین رضایت خریداری کنید. برای دیدن نمونه کارها می توانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

تفاوت مبل مدرن و استیل

معرفی و تفاوت های مبل مدرن و استیل

در ادامه مبل مدرن و استیل را به طور جداگانه توضیح داده ایم و در نهایت آن دو را با هم مقایسه کرده ایم تا شما بتوانید تفاوت این دو نوع را درک کنید و انتخاب درستی با توجه به شرایطتان داشته باشید.

* ویژگی های مبل مدرن :

۱. طراحی ساده و کم تزئین: مبل مدرن به طور کلی دارای طراحی ساده و کم تزئین است. خطوط تمیز، شکل های هندسی و سادگی در جزئیات طراحی، به آن در چشم نوازتر بودن این سبک کمک می کند.

۲. استفاده از جنس های مدرن: در ساختار مبل مدرن، اغلب از جنس های نوین و پیشرفته استفاده می شود. به عنوان مثال، فولاد، چوب لامینت، پلاستیک و چرم صنعتی اغلب در ساختار آن به کار رفته است. همچنین جنس پارچه نیز معمولا ساده تر است و از چوب های مستحکمو بادوامی مانند راش و صنوبر ساخته می شوند.

۳. راحتی و قابل استفاده: چیدمان صحیح الگوهای صاف و خطوط منظم در طراحی مبل مدرن باعث شده است که راحت بودن و قابلیت استفاده بالاترى نسبت به سایر انواع مبل ها داشته باشند.

تفاوت مبل مدرن و استیل

* ویژگی های مبل استیل :

۱. طراحی شیک و مدرن: مبل استیل با طراحی های خاص و شکل های منحصر به فرد، ظاهر شیک و جدیدی دارد که به دکوراسیون داخلی زیبایی خاصی می بخشد. این نوع مبلمان معمولا از اندازه بزرگی برخوردارند که مناسب فضاها و خانه هایی با پذیرایی بزرگ هستند.

۲. ساختار قوی: مبل استیل از جنس فولاد یا آهن ترکیب شده با مواد جدید ساخته شده است که باعث قوت و استحکام بالای آن می شود. این نوع ساختار باعث مقاومت در برابر فشار، خمش و لغزش مبلمان در طول زمان می شود.

۳. طراحی کلاسیک : مبل های استیل معمولا از دسته مبل های سلطنتی و کلاسیک هستند که دارای معرق کاری و کنده کاری در قسمت چوب اند و اینگونه طراحی ها دارای ظرافت بسیار بالایی هستند و از جنس چوب خوبی مانند راش و گردو استفاده می شود. 

تفاوت مبل مدرن و استیل

تفاوت های مبل مدرن و استیل:

تفاوت های اصلی بین مبلمان مدرن و استیل عبارتند از:

۱. طراحی: مبلمان مدرن به طرح های ساده، خطوط تمیز و شکل های هندسی تمایل دارد، در حالی که استیل به طرح های شلوغ تر و خطوط استوانه ای تمایل دارند. همچنین بخاطر طراحی پرکار مبل استیل و نوع پارچه طرح داری که در این نوع مبل استفاده می شوند آنها را برای فضاهای بزرگتر انتخاب می کنند ولی مبل مدرن دارای طراحی و پارچه ساده است که بسیار برای فضاهای کوچک مناسب است و کاربرد دارد.

۲. جنس: مبلمان مدرن از جنس های مختلفی مانند چوب، پلاستیک، فلز و پارچه ساخته شده است. در حالی که استیل اغلب از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

۳. رنگ: معمولاً مبلمان مدرن در رنگ های روشن و خنثی قرار دارد، در حالی که استیل به طور عمده در رنگ نقره ای یا سفید یافت می شود.

تفاوت مبل مدرن و استیل

سخن پایانی

با توجه به توضیحات گفته شده شما می توانید به خوبی مبل مدرن و استیل را بشناسید و تفاوت های این دو نوع مبل پرطرفدار را بشناسید. با آگاهی بیشتر می توانید انتخاب بهتری را متناسب با کاربرد و نوع استفاده تان داشته باشید.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *