مبل ال جلو تلویزیون

مبل ال جلو تلویزیونی یک مبل ال مانند است که طراحی شده تا راحتی و آسایش شما را برای تماشای تلویزیون فراهم کند. این نوع مبل عموما دارای صندلی های نرم و پشتی بلند است که به افراد اجازه میدهد به راحتی در حالت نشسته تلویزیون تماشا کنند. همچنین بسیاری از مبل های ال جلو تلویزیونی دارای قسمت های قابل تغییر و حرکت هستند که به شما اجازه میدهد آن را به شکل مناسب با فضای خود تغییر دهید. اینگونه مبل ال را به حالتی استاندارد که به طور کامل بدن را پشتیبانی میکند تنظیم می کنیم.

مبلمان یکی از مواردی است که بخاطر تنوع بسیار زیاد، راحتی سفارش و به روز بودن طرح ها، مردم ازخرید اینترنتی آنها استقبال کرده اند. مبلمان فرازنده نیز با بیش از هشتاد سال سابقه کار حرفه ای در زمینه مبلمان جزو پیشتازان این عرصه است. شما می توانید با مراجعه به سایت محصولاتی خاص مانند تخت خواب های هوشمند، کاناپه، میز ناهارخوری و… را مشاهده کنید. برای دیدن نمونه کارهای غیرژورنالی و بدون ادیت به بخش پروژه ها مراجعه کنید.

مبل ال جلو تلویزیونی

چوب راش:

مبل ال جلو تلویزیونی از چوب راش ساخته شده است. چوب راش، یکی از انواع مستحکم چوب‌ها است که به دلیل قوام خاص خود از لحاظ ماندگاری، ظاهر زیبا و مقاومت در برابر سایش و خش، دستخوش استفاده قرار می‌گیرد. چوب راش یکی از مواد ساختاری گرانبها و باکیفیت برای تولید مبلمان است. این چوب در تولید مبل های ال و باکس دار که نیازمند پشتیبانی بالایی هستند استفاده می‌شود. چوب راش با ویژگی‌هایی همچون سختی، ضخامت، و مقاومت در برابر خراشیدگی و خمش، یک انتخاب بسیار مناسب برای ساخت مبل ال جلو تلویزیونی است.

پشتی سرتاشو:

پشتی سر تاشو یک ویژگی منحصر به فرد است که در مبل ال جلو تلویزیونی موجود است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد پشتی سر مبلمان را به جلو تا حدی تاشو دهید تا برای پشت و ستون فقرات خود آرامش و راحتی بیشتری ایجاد شود. با تغییر زاویه پشتی سر، می‌توانید موقعیتی مناسب را برای نشستن و کارکردن در مبلمان اداری فراهم کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد پس از ساعت‌ها کار کردن در محیط اداری بر روی مبلمان، خستگی عضلات را به حداقل برسانید.

باکس:

این قسمت در زیر مبل جای داده شده و می‌توانید در آن وسایلی مانند کتاب، رومیزی و یا لوازم دیگر را مخفی کنید. این باکس همچنین به طور دقیق و جذاب طراحی شده است تا به تزیین و زیبایی کلیت مبل کمک کند. در مبل ال جلو تلویزیونی، باکس یک فضای کوچکی است که در بخش‌های جانبی مبلمان قرار می‌گیرد. این باکس همچنین به شما امکان می‌دهد تا فضای خود را منظم و بهینه سازید و از پراکندگی و آشفتگی اطراف خود جلوگیری کنید.

ابری ۲۵ کیلو ویژه:

در مبل های ال جلو تلویزیون از بهترین نوع ابر که به ابر ۳۵ کیلو ویژه معروف است بهره برده ایم. این ابر بخاطر وزن سبکی که دارد به راحتی جا به جا می شود. همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث می شود در حالات مختلف از بدن پشتیبانی کند.

مبل ال جلو تلویزیونی

سخن پایانی

مبل ال که دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است. این نوع طراحی در عین سادگی بسیار شیک است و فضای مدرنی را برای خانه شما به ارمغان می آورد. شما می توانید هر نوع رنگ،جنس پارچه و چوب و تغییر در مدل را سفارش دهید. گروه مبلمان فرازنده با بیش از هشتاد سال سابقه در تولید مبلمان، آن سفارش را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما تحویل می دهد. شما می توانید برای دیدن نمونه های بیشتر و غیرژورنالی گروه حرفه ای فرازنده به بخش پروژه ها مراجعه کنید.

 
 
امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

ناشناس

۲۹-اسفند-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام روز خوش
آیا ارسال مبل به خارج از کشور هم دارید؟

farazande

۰۱-فروردین-۱۴۰۳

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقت بخیر
ما ارسال به تمام نقاط کشور و دنیا رو داریم و با توجه به مسافت شما طبیعتا مدت زمان ارسال بیشتر میشه و هزینه به بر عهده مشتری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *