مبل ال طوسی

مبل ال طوسی یکی از رنگ های محبوبی است که نسبت به دیگر رنگ ها طرفداران بیشتری دارد و افراد زیادی ترجیح می دهند به جای اینکه مبل ال سفید یا مبل ال مشکی خریداری کنند مبل ال طوسی خریداری کنند. حتی بعضی افراد بجای خرید مبل ال قصد خرید مبلمان دیگری مانند مبل راحتی را دارند ولی باز هم ترجیح می دهند مبلی که خریداری می کنند به رنگ طوسی باشد.

در این مقاله قصد داریم زیباترین انواع مبل ال با رنگ طوسی را که می توانید خریداری کنید و آن را با خانه زیبایتان ست کنید معرفی کنیم. توجه داسته باشید این چند نمونه از مبلمان ال طوسی که قرار داده می شود به عنوان نمونه کار هست و الا شما تمام مبلمانی که در این سایت مشاهده می کنید را می توانید سفارشی سازی کنید و با رنگ دلخواه تان آن را سفارش دهید.

 پس از جهت تغییر ساختار و متریال مبل، مبل فرازنده به هیچ عنوان محدودیت ندارد و شما هر نوع پارچه با هر رنگی را که بخواهید ما برای شما اجرا و تولید می کنیم. همچنین یکی دیگر از نکاتی که دانستن آن حائز اهمیت این است که اگر مبلی که متناسب با سلیقه شماست در سایت موجود نبود می توانید تصویر مبل مورد نظرتان را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال کنید تا ما آن را در سریع ترین و با بهترین متریال تولید کنیم.

برای دیدن نمونه کارهای غیرژورنالی می توانید از قسمت پروژه ها دیدن کنید. در این قسمت پروژه های بزرگ مانند پروژه آقای علیرضا بیرانوند و آقای حکمتی قرار دارند. شما با توجه به کیفیت بالای دوخت و جنس به کار رفته در مبلمان تولید شده می توانید بهترین تصمیم را بگیرید. البته در گروه مبلمان فرازنده که بیش از هشتاد سال تجربه دارد انواع تخت خواب های هوشمند،میزناهارخوری، کاناپه و… وجود دارد.

مبل ال طوسی

دلیل محبوبیت مبل ال طوسی

شاید برای شما سوال باشد که چرا مبل ال طوسی تا این حد محبوب است و افراد زیادی ترجیح می دهند به جای خرید مبلمان با دیگر رنگ ها به سراغ خرید مبل طوسی بروند. یکی از دلایل مهمی که این رنگ را تا این حد محبوب کرده است این هست که رنگ طوسی به یکی از رنگ های خنثی است که با آن می توان اجزای مختلف منزل را ست کرد.

 همچنین این رنگ به خاطر خاصیت خنثی بودن کثیفی به راحتی روی آن مشخص نیست و شما به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این نوع رنگ بسیار مناسب افرادی است که دارای فرزند هستند ولی می خواهند منزلی روشن و زیبا داشته باشند و اصلا دوست ندارند از رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای استفاده کنند. شما با خرید مبلی طوسی رنگ به راحتی می توانید هم منزلی زیبا داشته باشید و هم نگران کثیف شدن مبلمان نباشید.

مبل ال هلن یکی از کارهایی است که به صورت طوسی رنگ تولید شده است. این مبل ال یک کار زیباست که هم می تواند مناسب منازلی باشد که فضای کوچکی دارند و هم منازلی که فضای بزرگی دارند. 

این مبلمان دارای یک لاوست بزرگ است که به راحتی هنگام نشستن روی این مبل میتوانید روی آن لم بدهید و دراز بکشید.

مبل ال مکسول از دیگر کارهای طوسی رنگ است که هم کار بسیار زیبایی است و هم اینکه بسیار کاربردی و با کیفیت است. این کار یک مبل ال باکس دار است و به صورت تخت خواب شو می باشد و شما به راحتی می توانید وسایلی که نیاز ندارید را داخل باکس آن قرار دهید. 

همچنین این مبل برای منازلی که فضای زیادی ندارند بسیار مناسب است چون شما زمانی که فضا برای خوابیدن ندارید می توانید این مبل را به تخت خواب تبدیل کنید و راحت روی آن بخوابید.

مبل نولان از دیگر کارهایی است که به صورت باکس دار تولید شده است همچنین این مبل دارای لمسه دوزی های زیبایی است که باعث شده ظاهر این مبل نسبت به دیگر مبلمان خاص تر شود و مبل زیبایی بیشتری داشته باشد.

مبل نولان از متریال بسیار باکیفیتی در مبل فرازنده تولید می شود. شما با خیال راحت چندین سال می توانید از آن استفاده کنید. 

اگر به دنبال کاری هستید که هم زیبا باشد و هم کاملا راحت مبل ال اولیور کار مناسبی است. این مبل یک مبل ال راحتی است که به صورت کاملا حرفه ای تولید شده است.

این مبل دارای باکس های بزرگ و زیادی است که باعث می شود بتوانید وسایلی که به آن نیاز ندارید را داخل آن قرار دهید. نشیمن این مبل به صورت لمسه دوزی طراحی شده است که به زیبایی این مبل افزده است.

اما یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در زیبایی این مبل داشته شیوه طراحی تکیه گاه این مبل است. همان طور که در تصاویر مشخص است سبک طراحی تکیه این مبل نسبت به دیگر مبلمان کاملا متفاوت است و باعث ایجاد یک کار خاص شده است.

اگر به دنبال یک مبل ال طوسی و همچنین ساده هستید مبل ال اورسون انتخاب مناسبی است. این مبل علاوه بر اینکه دارای باکس است همچنین به صورت تخت خواب شو هم می باشد و زمانی که تعداد مهمان های شما زیاد باشد می توانید از این مبل به عنوان تخت خواب استفاده کنید و با خیال راحت روی آن دراز بکشید.

مبل اورسون به در یک طرف دارای دسته می باشد و در طرف دیگر هیچ گونه دسته ای ندارد. استفاده از این مبل برای مکان هایی مانند جلو تلویزیون بسیار جذاب است و به راحتی روی لاوست این من می توانید لم دهید و استراحت کنید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین مبل ال مدرن های موجود در بازار که باید ببینید

یکی دیگر از کارهای خاص و زیبا مبل ال اوپال است که به صورت باکس دار طراحی شده است. این مبل هم در تکیه گاه و هم در نشیمن دارای لمسه دوزی های زیبایی است که حس متفاوتی نسبت به این مبل ایجاد می کند. 

این مبلمان با توجه به سایز و اندازه ای که دارد بیشتر متناسب با منازلی است که فضای محدودی ندارند اما اگر شما بخواهید می توانید با توجه به سایز و ابعاد منزل تان مبل را سفارشی سازی کنید و مبلی متناسب با ابعاد منزل تان خریداری کنید. 

یکی دیگر از مبلمانی که واقعا کاربردی و زیباست و می توانید از آن استفاده های زیادی بکنید مبل وینسنت است. این مبل علاوه بر اینکه دارای سه باکس بزرگ می باشد همچنین به صورت تخت خواب شو هم می باشد.

اما این مبل تخت خواب شو با مبلمانی که در بالا گفته شد متفاوت است و تفاوت اصلی در این است که شما می توانید تمام این مبل را به یک تخت خواب بزرگ چند نفره تبدیل کنید و به راحتی روی آن دراز بکشید.

این مبل دارای پایه های چوبی کوچکی است که باعث شده این مبل کمی از سطح زمین فاصله بگیرد. همچنین دارای دسته های استانداری در دو طرفش است که به راحتی می توانید دستتان را روی آن قرار دهید.

مبل ال طوسی هیما از دیگر کارهایی است که به صورت تدی و در رنگ طوسی در مبل فرازنده تولید می شود و بسیار مناسب منازلی است که فضای محدودی دارند مبل ال هیما است. این مبل ال ظاهر ساده و البته جذابی دارد و به راحتی گوشه منزل شما را تغییر جذابی میدهد.

این مبل در قسمت های مختلف منزل مانند جلو تلویزیون یا گوشه منزل بسیار کاربردی است و می تواند منزلی مدرن و زیبا را به شما هدیه کند.

در این مقاله سعی شد چند مورد از مبلمان ال طوسی که علاوه بر قیمت همچنین زیبا هستند را برای شما قرار دهیم. توجه داشته باشید که تمام قسمت های این مبلمان از متریال بسیار با کیفیتی تولید می شود و شما به راحتی می توانید از این مبل چندین سال استفاده کنید. 

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

معتمدی فر

۱۳-آبان-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقتتون بخیر
مقاله بسیار کامل و خوبی بود
میخواستم بدونم چه جنس چوبی برای مبل های باکس دار استفاده میکنید؟ چون این نوع مبل ها بخاطر خالی بودن زیرشون متریال استفاده شدشون بسیار مهمه.

farazande

۱۳-آبان-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقت شما هم بخیر
ممنون نظر لطفتون هست
از چوب با کیفیت راش استفاده می شود. بخاطر جنس چوب راش در مبل که بسیار محکم و مقاوم هست می توانید باخیال راحت از مبل های ال استفاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۵/۵ - (۱ امتیاز)

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

معتمدی فر

۱۳-آبان-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقتتون بخیر
مقاله بسیار کامل و خوبی بود
میخواستم بدونم چه جنس چوبی برای مبل های باکس دار استفاده میکنید؟ چون این نوع مبل ها بخاطر خالی بودن زیرشون متریال استفاده شدشون بسیار مهمه.

farazande

۱۳-آبان-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقت شما هم بخیر
ممنون نظر لطفتون هست
از چوب با کیفیت راش استفاده می شود. بخاطر جنس چوب راش در مبل که بسیار محکم و مقاوم هست می توانید باخیال راحت از مبل های ال استفاه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *