مبل ال پایه فلزی

مبل ال نقش مهمی در چیدمان داخلی فضاهای منازل و اداره ها دارد. طراحی و انتخاب مبلمان ال می‌تواند به زیبایی و هماهنگی با سبک دکوراسیون کمک کند. همچنین، رنگ‌ها، الگوها، و مواد استفاده شده در مبلمان ال نیز به ایجاد جذابیت و راحتی در فضای داخلی کمک می‌کنند. یکی از ویژگی هایی که برای داشتن مبل مهم است، پایه فلزی در مبلمان ال است.مبل ال پایه فلزی به اندازه کافی راحت و سازگار با فضای مورد استفاده است. در نهایت، نقش مبل ال نه تنها برای زیبایی و هماهنگی دکوراسیون استفاده می‌شود، بلکه به دلیل راحت بودن و طراحی هوشمندانه، نیز در ایجاد فضاهایی مناسب برای استراحت و ملاقات و مهمانی ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اما بعضی از افراد هم هستند که به دنبال کارهای خاص و بسیار جدید و زیبا هستند. این کارها در هر فروشگاهی قابل یافت شدن نیستند. مبل فرازنده با قدمتی بیش از ۸۰ سال به تولید انواع مبل از قبیل مبل ال، مبل کلاسیک، راحتی و… را تولید میکند. همچنین بخاطر مهارت بالای گروه مبلمان فرازنده شاهد با کیفیت ترین و حرفه ای ترین دوخت و جنس چوب و پارچه در مبلمان خواهید شد. شما به راحتی می توانید مبل مورد نظرتان را به صورت آنلاین و غیرحضوری خریداری کنید. برای دیدن نمونه کارها می توانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

مبل ال آیسا

از دیگر مبلمان ال پایه فلزی که می توانید تهیه کنید مبل ال آیسا است. این مبل از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و چوبی که در این مبل استفاده شده است تمام راش است. در یک قسمت انی قسمتی برای دراز کشیدن و استراحت تدارک دیده شده است و دقیقا در کنار همان یک کتابخانه کوچک طراحی شده است که باعث می شود شما در زمان استراحت دسترسی راحت تری به وسایل داخل آن قسمت داشته باشید

جنس چوب : راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: چرم
رنگ: سفید و دیگر رنگ ها
به همراه میز

مبل ال برنیا

یک نمونه از بهترین مبل ال پایه فلزی، مبل ال برنیا یک مبل ال هوشمند است که بسیار می تواند به راحتی و ایجاد جمع صمیمانه منزل کمک کند. این مبل بخاطر سبک طراحی جذابی که دارد باعث می شود شما از بودن این مبل ال در منزل تان بسیار لذت ببرید. یکی از نکات بسیار مثبت این مبل طراحی لاوست جذابی است که در کنار مبل بکار رفته است که باعث می شود شما در زمان خستگی بتوانید راحت روی آن دراز بکشید و از آن لذت ببرید. در زیر امکانات و مشخصات این مبل هوشمند را بیان می کنیم:

جنس چوب : راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: چرم
رنگ: سفید و دیگر رنگ ها
به همراه میز

امکانات: 
درگاه usb- چراغ LED – جا لیوانی- دارای باکس

در مبل ال پایه فلزی رومانو که یک کار خاص و از جنس چرم است در دو طرف آن دو قسمت برای لم دادن و استراحت بین کاری دارد. این مبلمان بسیار مناسب فضاهای مناظره ای است زیرا ارتباط چشمی برای مهمان ها بسیار راحت است.

  • جنس چوب: راش
  • جنس نشینمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
  • جنس پارچه: چرم
  • رنگ: به انتخاب مشتری
  •  تعداد کوسن: به انتخاب مشتری

با دیدن مبل ال سیانا متوجه می شوید از کارهایی بسیار زیبا است و کمتر کسی را پیدا می کنید که این مبل زیبا را ببیند ولی عاشق آن نشود. این مبل ظاهری بسیار ساده ولی بسیار شیک و مدرن دارد به خصوص که در پایین این مبل یک نوار طلایی رنگ کار شده که باعث شده این مبل زیبایی بسیار بیشتری پیدا کند.

مبل سیانا به صورتی طراحی شده است که هم برای فضای کوچک و هم فضای بزرگ مناسب است اما منازلی که دارای فضای محدودی هستند با این مبل می توانند فضای منزل شان را کاملا مدرن و جدید کنند.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

با مبل ال کلاسیک پایه فلزی اریزا که یک کار بسیار جمع و جور و خاص پسند است علاوه بر سادگی که دارد همچنین زیبایی خاصی در این مبل نهفته است. این مبل بسیار مناسب منازلی است که فضای کوچکی دارند و می خواهند همان فضای کوچک را بسیار مدرن کنند.

  • جنس چوب: راش
  • جنس نشینمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
  • جنس پارچه: کتان
  • رنگ: به انتخاب مشتری
  •  تعداد کوسن: ۲ عدد

توضیح درباره قسمت های مختلف مبل ال پایه فلزی:

۱. جنس چوب : چوب راش، در مبلهای ال پایه فلزی و آن دسته از مبل ها که به استحکام بالایی نیاز دارند استفاده می شود. راش یک چوب سخت و با دوام است و برای ساخت مبل هایی که قابلیت استفاده در طولانی مدت و شکوه دارند، مناسب است. جنس چوب راش باعث می‌شود مبل مدرن  و ال مقاومت و سبکی مناسبی داشته باشد.

۲. ابر ۳۵ کیلو ویژه : در مبل های مدرن و ال پایه فلزی تولید شده در گروه فرازنده از بهترین نوع ابر که به ابر ۳۵ کیلو ویژه معروف است استفاده کرده ایم. این ابر بخاطر وزن سبکی که دارد به راحتی جا به جا می شود. همچنین انعطاف پذیری بالایی دارد که باعث می شود در حالات مختلف از بدن پشتیبانی کند.

۳. انتخاب رنگ توسط مشتری : انتخاب رنگ، یکی از مواردی است که به مشتری امکان می‌دهد مبل ال پایه فلزی را با سلیقه خود هماهنگ کند. مشتریان می‌توانند از مجموعه گسترده‌ای از رنگ‌ها و ترکیبات رنگی برای پارچه و کوسن ها انتخاب کنند. این امکان به شما می‌دهد تا مبلمانتان را با محیط و دیگر عناصر دکوراسیون منناسب کنید. انتخاب رنگ توسط مشتری در مبل ال پایه فلزی به دلیل وجود گستره وسیعی از گزینه‌ها می‌تواند برای شما امکان ایجاد هماهنگی و تناسب با دکور دلخواهتان را فراهم کند.

سخن پایانی:

به طور کلی،  مبل ال پایه فلزی نه تنها یک فضای راحت و استراحت مناسب را برای نشیمن و مهمانی ها ایجاد می کند، بلکه فضای مناسبی را برای مهمانی ها و اجتماعات با خانواده و دوستان بوجود می آورد. با استفاده از جنس چوب طبیعی مانند چوب راش، مبل ال به دکوراسیون داخلی شما طراوت و زیبایی می بخشد. همچنین، می توانید از تنوع رنگ ها و پارچه ها برای انتخاب مبلمان استفاده کنید و با ترکیب رنگ ها مطابق با سلیقه خود فضایی منحصر به فرد را ایجاد کنید.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *