مبل راحتی مدرن

مبل راحتی مدرن یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی است. این نوع مبل به دلیل طراحی مدرن و راحتی که ارائه می‌دهد، بسیار محبوب است. این مبل با جنس و پارچه‌های با کیفیت و طراحی‌های منحصر به فرد، تجربه نشستن را بسیار لذت بخش می‌کند. همچنین، این نوع مبل ها به دلیل طراحی مناسب و راحت بودن، مناسب برای استفاده در اتاق نشیمن یا سالن خانه است.

ویژگی های مبل راحتی مدرن

از آنجایی که همه میدانند مبل راحتی مدرن یک قطعه اساسی و زیبا در دکوراسیون داخلی است که توانایی ارائه راحتی و زیبایی به فضای زندگی شما را دارد. این مبل ها اغلب با طراحی های ساده، خطوط تمیز و استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می‌شوند. طراحان معروف بسیاری مانند لئو کارپین، مس وگنر، چارلز و رای امز، آرن جکوبسن و … طراحی های بسیار زیبا و منحصر به فرد در این نوع مبل ها ارائه کرده‌اند. اگر امکان خرید از خارج از کشوررا ندارید می توانید به تولیدی های مبلمان سفارش خود را بدهبد تا مبل مورد نظرتان را آماده کنند.

این نوع مبل علاوه بر ظاهر زیبا، دارای سطح راحت بالایی است که به شما اجازه میدهد تجربه گذشتن از لذت بخش ترین لحظات خود را داشته باشید. این نوع مبل ها با استفاده از پارچه های نرم و پشت پُف دار، فضای گرم و صميمي ريختگي به فضای شمابخشید.

معرفی مبل راحتی مدرن

معرفی مبل مدرن راحتی در گروه فرازنده

در ادامه برای شما چند نمونه محصول به همراه توضیحات دقیق خواهیم آورد تا شما بتوانید به آسانی مبل راحتی مدرن موردنظرتان را انتخاب کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با گروه تولیدی مبل فرازنده به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا تصاویر بدون ادیت و غیرژورنالی را مشاهده کنید.

یکی از کارهایی که به صورت مبل مدرن راحتی در مبل فرازنده تولید می شود و بسیار مناسب منازلی است که فضای محدودی دارند مبل مدرن ماندانا است. این مبل راحتی ظاهر ساده و البته جذابی دارد و به راحتی منزل شما را تغییر جذابی میدهد.

این مبل در قسمت های مختلف منزل مانند جلو تلویزیون یا گوشه منزل بسیار کاربردی است و می تواند منزلی مدرن و زیبا را به شما هدیه کند.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: به انتخاب مشتری
رنگ: به انتخاب مشتری
دارای قابلیت سفارشی سازی

 

مبل مدرن راحتی ایلدا یکی از زیباترین و مدرن ترین کارهایی است که مناسب سبک دکوراسیون مینیمال است. برای هماهنگی بیشتر این مبل مدرن می توانید پارچه آن را به سلیقه خود انتخاب کنید تا مطابق با دکوراسیون خانه تان باشد.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: به انتخاب مشتری
رنگ: به انتخاب مشتری
دارای قابلیت سفارشی سازی

این مبل راحتی مدرن پایون از کارهایی است که بسیار زیبا است و کمتر کسی را پیدا می کنید که این مبل زیبا را ببیند ولی عاشق آن نشود. این مبل ظاهری بسیار ساده ولی بسیار شیک و مدرن دارد به خصوص که در پایین این مبل یک نوار طلایی رنگ کار شده که باعث شده این مبل زیبایی بسیار بیشتری پیدا کند.

مبل پایون به صورتی طراحی شده است که هم برای فضای کوچک و هم فضای بزرگ مناسب است اما منازلی که دارای فضای محدودی هستند با این مبل می توانند فضای منزل شان را کاملا مدرن و جدید کنند.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: به انتخاب مشتری
رنگ: به انتخاب مشتری
دارای قابلیت سفارشی سازی

اگر به دنبال یک کار مدرن و زیبا هستید مبل مدرن راحتی دلهان می تواند نیاز شما را برطرف کند. این مبل زیبا به راحتی تغییر شکل پیدا می کند و هم مناسب منازلی است که فضای کوچکی دارند و هم منازلی که فضای بزرگی دارند.

این مبل ال تدی از متریال بسیار با کیفیتی در مبل فرازنده تولید می شود و همچنین شما به راحتی هر قسمت هر از این محصول را بخواهید می توانید سفارشی سازی کنید. 

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری
دارای قابلیت سفارشی سازی

در بین مبل های مدرن، مبل راحتی مدرن آیسودا دارای شیکی خاصی است که فضای خانه شما را برای دورهمی های خانوادگی آماده می کند .  مبل آیسودا هم مناسب منازلی است که فضای کوچکی دارند و هم منازلی که فضای بزرگی دارند.

این مبل مدرن چرم از متریال بسیار با کیفیتی در مبل فرازنده ساخته شده است و همچنین شما با توجه به سلیقه خود و دکوراسیون خانه تان هر قسمت از این محصول را بخواهید می توانید سفارشی سازی کنید. 

جنس چوب:‌راش
جنس نشینمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: چرم
رنگ: به انتخاب مشتری

وضعیت:  قابل سفارش 

سخن پایانی

با استفاده از مبل راحتی مدرن ، ظاهری شیک و منحصر به فرد، قابلیت تنظیم و تغییر سریع جهت جای‌گذاری در فضاهای محدود و همچنین ایجاد یک بستر مناسب برای مهمانی ها و اوقات استراحت شما می‌باشد. با استفاده از این سبک مبلمان می‌توانید یک فضای مدرن و زیبا را برای استفاده در محیط منزل و یا اداره ها ایجاد کنید.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *