مبل مدرن اداری

مبل مدرن اداری عبارت است از مبلی با طراحی مدرن و مناسب برای استفاده در محیط‌های اداری و یا اتاق کار شخصی شما در منزل. این نوع مبل‌ها معمولا دارای طراحی ساده و شیک، با رنگ‌ها و جنس‌های متنوع هستند که به آن‌ها امکان تطابق با دکوراسیون دفتر یا فضای کار را می‌دهد. همچنین، مبل‌های مدرن اداری باید از جنس و مواد با کیفیت ساخته شده باشند تا بتوانند به صورت پایدار و راحت برای استفاده در طولانی مدت استفاده شوند.

بعضی از افراد هم هستند که به دنبال کارهای خاص و مدل های خارجی هستند اما نمی توانند سفارش دهند یا هزینه آنها زیاد است درنتیجه تصمیم میگیرندکه مبل موردنظرشان را به صورت سفارشی در ایران بخرند. مبل فرازنده با قدمتی بیش از ۸۰ سال به تولید انواع مبل از قبیل مبل ال، مبل کلاسیک، مبل مدرن و… می پردازد که سفارشات شما را در سریع ترین زمان ممکن آماده می کند. همچنین بخاطر مهارت بالای گروه مبلمان فرازنده شاهد با کیفیت ترین و حرفه ای ترین دوخت و جنس چوب و پارچه در مبلمان خواهید شد. شما به راحتی می توانید مبل مورد نظرتان را به صورت آنلاین و غیرحضوری و با بیشترین رضایت خریداری کنید. برای دیدن نمونه کارها می توانید به قسمت پروژه ها مراجعه کنید.

مبل مدرن اداری

مهم ترین ویژگی های مبل مدرن اداری

  • انتخاب رنگ : بهتر است هماهنگ با دکوراسیون و نوع استفاده شما باشد.همچنین نوع کار شما و میزان جدیت و رسمی بودن فضا نیز در انتخاب رنگ تاثیر دارد. برای طراحی پارچه نیز بهتر است از طرح های ساده و به دور از شلوغی رنگی و شکلی استفاده شود تا محیط را رسمی تر نشان دهد.
  • انتخاب جنس چوب: برای انتخاب بهترین جنس چوب برای مبل مدرن اداری معمولاً از چوبهای سخت و مقاومی مانند صنوبر و راش و گردو استفاده می‌شود. این چوب‌ها دارای زیبایی طبیعی و مقاومت بالا هستند و به عنوان جزء اصلی یا تزئینات مبلمان اداری استفاده می‌شوند.
  • انتخاب پارچه مناسب: برای انتخاب مناسب بهتر است میزان استفاده شما سنجیده شود مثلا آیا به صورت طولانی مدت روی مبل می نشینید یا خیر؟ اگر پاسخ شمابله است در این صورت پارچه چرم باعث خیسی در سطح پارچه می شود ولی الیاف طبیعی بهترین گزینه برای شما هستند.
  • طراحی مبل: در مبل مدرن اداری بهتر است از طرح های شیک با خطوطی ظریف و بدون معرق کاری و طرح های شلوغ استفاده شود تا حس رسمی بودن فضا را به ما بدهد.
مبل مدرن اداری

بهترین پارچه های مناسب مبلمان مدرن اداری:

۱. پارچه های مخملی: این نوع از پارچه بسیار لطیف و شیک است زیرا نور را بازتاب می کند و جلوه ای هنری را به فضا می دهد که برای مبل های مدرن اداری بسیار مناسب است زیرا به محیط کارتان جلوه ای خاص می بخشد.

۲. پارچه های چرمی: این نوع پارچه بسیار مقاوم و زیباست و به خوبی با طراحی های مدرن اداری سازگار است و همواره مطابق مد روز می باشد. جنس چرم در برابر خراش و نشستن های طولانی مدرت حساس است.

۳. پارچه های الیاف طبیعی: این نوع از پارچه ها بسیار مقاوم هستند و به راحتی می توانید زمان طولانی روی آن بنشینید و مناسب ترین پارچه برای افرادی است که پوستی حساس دارند. پارچه های پشمی که از پرکاربردترین پارچه الیاف طبیعی هستند گرما را حفظ می کند و به عنوان گزینه ایده آل برای فضاهای اداری با دکوراسیون مدرن استفاده می شود.

۴. پارچه های نخی: این نوع پارچه بسیار خنک و راحت است و مناسب برای فضاهای اداری با تابش آفتاب مناسب است. 

مبل مدرن اداری

سخن پایانی

با توجه به رسمی بودن محیط اداری بهتر است رنگ های خنثی و تیره استفاده کنید و از چوب هایمحکمی که معرفی کردیم نیز بهره ببرید تا بتوانید انتخاب درستی را داشته باشید. مبل مدرن اداری از بهترین گزینه ها برای چیدمانی به سبک جدید و همه پسند است که محیط های زیبایی را پدید می آورد.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *