مبل مدرن تدی

مبل مدرن تدی یک قطعه مبلمان با طراحی مدرن و ساده است که اغلب از جنس چوب یا فلز و پارچه‌های با کیفیت ساخته می‌شود. این نوع مبلمان به دلیل طراحی شکیل و راحتی که ارائه می‌دهد، بسیار محبوب است. همچنین، مبل تدی به دلیل ظاهر خاص و منحصر به فردش، به عنوان یک قطعه تزئینات داخلی نیز شناخته می‌شود.

شما می توانید به صورت کاملا آنلاین و غیرحضوری ازسایت مبل فرازنده دیدن کنید و در صورت پسندیدن هر کدام از مبلمان موجود می توانید مبل مورد نظرتان را سفارش دهید و ما آن مبل را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت و متریال برای شما تولید می کنیم. برای دیدن نمونه کارهای بدون ادیت و غیرژورنالی میتوانید به بخش پروژه ها بروید و از جدیدترین سفارش های گروه فرازنده مطلع شوید.

مبل مدرن تدی

معرفی مبل مدرن تدی :

مبل مدرن تدی یکی از بهترین گزینه‌ها برای طراحی داخلی مدرن و شیک است. این مبلمان با طراحی منحصر به فرد خود، دارای خطوط ساده و برجسته، رنگ های جذاب و متنوع و کاربردی بسیار است. مبل تدی دارای راحتی بالا و قابلیت سفارشی سازی زیاد است. همچنین مصرف مواد با کیفیت و مرغوب در ساخت آن موجب می شود که مبلمان مدرن تدی دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. با یک نگاه به انواع مدل ها و طرح های مختلف مبلمان تدی، قطعاً مدلی پیدا خواهید کرد که به سلیقه شما و سبک داخلی خانه‌تان می‌خورد. با خرید مبلمان مدرن تدی، منزل خود را به یک فضای شیک و کارآمد تبدیل کنید.

ویژگی های مبل مدرن تدی :

۱. طراحی ساده و مینیمال
۲. استفاده از جنس های مدرن و با کیفیت مانند چوب، فلز و پارچه های تکنولوژیک
۳. رنگ های شاد و جذاب
۴. خطوط منحنی و زاویه دار
۵. استفاده از ابر ۳۵ کیلو ویژه
۶. قابلیت تنظیم و تغییر شکل برخی اجزاء به صورت دستی 
۷. استفاده از فن آوری های نوین در ساختار و قابلیت های مبلمان
۸. سبک بودن و جابه جایی راحت
۹. دارا بودن قابلیت های پشتیبانی از راحتی بدن در حین نشستن
۱۰. استفاده از الگوها و طرح های جدید در طراحی مبل و اشغال فضای کمتر

مبل مدرن سفید الارا شامل چند کوسن است که شما می توانید به سلیقه خودتان تعداد و رنگ آنها را انتخاب کنید و سفارش دهید. همچنین از آنجایی که مبل فرازنده سفارشی ساز است می توانید هر ویژگی که مدنظرتان هست را به این محصولات اضافه کنید.

جنس بدنه: چوب راش 
جنس نشیمن : ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

یکی از مبل های مدرن سفید که بخاطر جنس پارچه کتانی که دارد بسیار راحت است مبل رویسان است. این مبل را با پارچه تدی هم می توانید سفارش دهید و یا هر پارچه ای که مطابق با دکوراسیونتان است.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

دارای میز

سرویس مبل مدرن لامیا دارای میز کنسول، میز ناهارخوری و میز تلویزیون است. از آنجایی که این یک محصول متغییر است شما می توانید هرکدام را جداگانه نیز سفارش دهید. یکی دیگر از مزایای این نوع مبل مدرن سفید هماهنگی با اکثر سبک های دکوراسیون است.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

تعداد: هفت نفره

اگربه دنبال بلی هستید که به فضایتان رنگی تازه بدهد ما به شما مبل مدرن چستر اینترمید را معرفی می کنیم . این مبل مدرن با طراحی منحصر به فردی که رادر بهترین گزینه برای فضاهای خانوادگی و دوستانه است.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

دارای کوسن به انتخاب مشتری

مبل مدرن چستر چشم انداز از نمونه هایی است که زیبایی و هنر را به فضای موردنظر شما اضافه می کند. طراحی خاص این مبل مدرن باعث شده تا به سبک های مختلف دکوراسیون مانند مدرن و مینمال بیاید .

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

سخن پایانی

در نهایت، مبل مدرن تدی با سفارشی سازی گسترده، جنس چوب با کیفیت، ابرهای ویژه، انتخاب رنگ پارچه توسط مشتری و استفاده از بهترین پارچه‌ها، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک مبل منحصر به فرد و کارآمد برای فضای خود هستند. این مبل همچنین با طراحی مدرن و شیک خود به زیبایی و استایل فضایتان می افزاید.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

ناشناس

۲۹-اسفند-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام روز خوش
آیا ارسال مبل به خارج از کشور هم دارید؟

farazande

۰۱-فروردین-۱۴۰۳

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقت بخیر
ما ارسال به تمام نقاط کشور و دنیا رو داریم و با توجه به مسافت شما طبیعتا مدت زمان ارسال بیشتر میشه و هزینه به بر عهده مشتری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *