معرفی مبل ال گرد

مبل ال گرد با توجه به ظاهر منحصر به فرد و خاصی که دارد مورد توجه افراد هنرمند بسیاری قرار می گیرد. این طراحی که ترکیبی از شکل ال و دایره است فضای تقریبا زیادی را می گیرد و بیشتر مناسب خانه های بزرگ است . البته شما میتوانید با توجه به میزان فضایی که دارید و طراحی دکوراسیون و رنگبندی که دارید مبل مورد نظر خود را سفارش دهید. در ادامه به توضیح مهم ترین ویژگی های مبل ال گرد می پردازیم…

همچنین شما می توانید به صورت حضوری از جدیدترین مبلمان دنیا مانند انواع مبل ال، مبل مدرن، مبل کلاسیک و … در سایت فرازنده دیدن کنید. در صورت تمایل به صورت غیر حضوری و آنلاین مبل مورد نظرتان را سفارش دهید. محصول سفارشی در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما تحویل داده می شود.

معرفی مبل ال گرد

۱. پشتی سر تاشو:

 پشتی سر تاشو ، بخشی است که در قسمت بالایی مبل قرار می‌گیرد و اغلب قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه را دارد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد در حالت‌های گوناگونی به سر و گردن خود استراحت دهید و راحتی بیشتری در هنگام استفاده از مبل را داشته باشید.

۲. باکس:

باکس در مبل ال گرد به بخشی اشاره دارد که در پایه یا قسمت زیرین مبل قرار دارد. این بخش معمولاً به عنوان فضایی برای ذخیره و نگهداری اشیا مانند کتاب، مجله، پتو و غیره استفاده می‌شود. باکس به شما امکان می‌دهد این اشیا را به راحتی و بدون نیاز به فضای جداگانه‌ای قرار دهید و به آنها دسترسی داشته باشید. 

۳. کوسن تاثیرگذار بر دکوراسیون:

مبل ال گرد از کوسن‌های متنوعی برای تزیین و زیباسازی استفاده می‌کند. کوسن‌ها اغلب از پارچه‌های با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون ساخته شده‌اند و به دکوراسیون اتاق نشیمن رنگ و زیبایی می‌بخشند. به طور معمول، کوسن‌ها قابلیت تعویض و تغییر در صورت تمایل به تغییر در دکور اتاق را هم دارند. انتخاب کوسن‌هایی با طرح، رنگ و جنسیت که با سلیقه و سبک دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد، می‌تواند به شهود و جذابیت مبل ال گرد افزوده شود.

معرفی مبل ال گرد

۴. جنس چوب راش:

چوب راش، یکی از جنس‌های استفاده شده در ساخت مبل ال گرد است. راش یک چوب سخت و با دوام است و برای ساخت مبل هایی که قابلیت استفاده در طولانی مدت و شکوه دارند، مناسب است. جنس چوب راش باعث می‌شود مبل ال گرد مقاومت و سبکی مناسبی داشته باشد.

۵. انتخاب رنگ توسط مشتری:

انتخاب رنگ، یکی از مواردی است که به مشتری امکان می‌دهد مبل ال گرد خود را با سلیقه خود هماهنگ کند. مشتریان می‌توانند از مجموعه گسترده‌ای از رنگ‌ها و ترکیبات رنگی برای پارچه مبل و کوسن ها انتخاب کنند. این  ویژگی به شما این امکان را می دهد تا مبلمانتان را با محیط و دیگر عناصر دکوراسیون مناسب کنید. انتخاب رنگ توسط مشتری در مبل ال گرد به دلیل وجود گستره وسیعی از گزینه‌ها می‌تواند برای شما امکان ایجاد هماهنگی و تناسب با دکور دلخواهتان را فراهم کند.

معرفی مبل ال گرد

معرفی مبل های ال گرد در مبلمان فرازنده

در ادامه برای شما چند نمونه محصول به همراه توضیحات دقیق خواهیم آورد تا شما بتوانید به راحتی مبل موردنظرتان را انتخاب کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با گروه تولیدی مبل فرازنده به قسمت پروژه ها مراجعه کنید تا تصاویر بدون ادیت و غیرژورنالی را مشاهده کنید.

مبل ال سیانا از کارهایی است که بسیار زیبا است و کمتر کسی را پیدا می کنید که این مبل زیبا را ببیند ولی عاشق آن نشود. این مبل ظاهری بسیار ساده ولی بسیار شیک و مدرن دارد به خصوص که در پایین این مبل یک نوار طلایی رنگ کار شده که باعث شده این مبل زیبایی بسیار بیشتری پیدا کند.

مبل سیانا به صورتی طراحی شده است که هم برای فضای کوچک و هم فضای بزرگ مناسب است اما منازلی که دارای فضای محدودی هستند با این مبل می توانند فضای منزل شان را کاملا مدرن و جدید کنند.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

مبل ال گرد کانورا در طرح ها و سبک های متفاوتی تولید می شود که از این بیشتر به مبل یو مانند یاد می کنند.این مبل سبک رسمی تری نسبت به دیگر مبلمان دارد و بخاطر قوسی که در مبلمان وجود دارد سبک آن را متفاوت تر و زیبا تر می کند.

جنس چوب: راش
جنس نشینمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: چرم
رنگ: به انتخاب مشتری
تعداد کوسن: به انتخاب مشتری
تعداد: ۹ نفره

وضعیت:  قابل سفارش 

مبل ال اداره ای آیسان یک کار زیبا و شیک برای محیط های اداره ای و دفاتر شخصی شماست. به دلیل پارچه مخملی که در مبل ال آیسان به کار رفته ، دفتر شما زیباییش چند برابر می شود و نرمی و لطافت را لمس خواهید کرد.

جنس چوب: راش

جنس نشینمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه

جنس پارچه: مخمل

رنگ: به انتخاب مشتری

 تعداد کوسن: به انتخاب مشتری

مبل ال اداره ای دلانا کاری بسیار منحصر به فرد و زیباست. با قرار دادن این مبل ال ، ظاهری هنری و خاص به محیط کاریتان می دهید. جنس این مبل از تدی است که حالتی نرم دارد و برای استراحت نیز شما می توانید از آن استفاده کنید.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

اگر به دنبال یک کار شیک و در عین حال ساده هستید مبل ال گرد فریدا می تواند نیاز شما را برطرف کند. این مبل زیبا به راحتی تغییر شکل پیدا می کند زیرا قسمت هایی از مبل قابلیت جداشدن از یکدیگر را دارند و مناسب مهمانی ها و دورهمی ها است.

جنس چوب: راش
جنس نشینمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: چرم
تعداد کوسن: ۵ عدد
تعداد: ۸ نفره

وضعیت:  قابل سفارش 

سخن پایانی

با استفاده از مبل ال گرد راحتی بیشتر، ظاهری شیک و منحصر به فرد، قابلیت تنظیم و تغییر سریع جهت جای‌گذاری در فضاهای محدود و همچنین ایجاد یک بستر مناسب برای میزان تعاملات در جمع های دوستانه می‌باشد. با استفاده از مبل ال گرد می‌توانید یک فضای مدرن و هنری را برای استفاده در منزل یا محیط کار ایجاد کنید.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

ناشناس

۲۹-اسفند-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام روز خوش
آیا ارسال مبل به خارج از کشور هم دارید؟

farazande

۰۱-فروردین-۱۴۰۳

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقت بخیر
ما ارسال به تمام نقاط کشور و دنیا رو داریم و با توجه به مسافت شما طبیعتا مدت زمان ارسال بیشتر میشه و هزینه به بر عهده مشتری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *