مبل مدرن سفید

نقش مبل مدرن سفید در فضای نشیمن بسیار مهم است و می‌تواند باعث تحولی زیبا و شیک در فضا شود. مبل‌های مدرن به طراحی های خاص و کمیابی دست پیدا کرده‌اند که می‌توانند به راحتی به هر نوع دکوراسیون و سبکی بپیوندند. طراحی‌های ساده، منحصر به فرد و استفاده از مواد با کیفیت از ویژگی‌های بارز این نوع مبل مدرن می‌باشد.

در سال گذشته بیشتر خرید افراد از سایت های اینترنتی بوده است. مبلمان نیز یکی از مواردی است که بخاطر تنوع بسیار زیاد و راحتی سفارش، مردم ازخرید اینترنتی آنها استقبال کرده اند. مبلمان فرازنده نیز با بیش از هشتاد سال سابقه کار در عرصه مبلمان جزو پیشتازان این عرصه است. شما می توانید با مراجعه به سایت محصولاتی خاص مانند تخت خواب های هوشمند، کاناپه، میز ناهارخوری و… را مشاهده کنید.

معرفی مبل مدرن سفید

• مهم ترین ویژگی های مبل مدرن سفید:

علاوه بر ظاهر زیبا، مبل مدرن سفید بسیار پیشرفته است و مجهز به امکاناتی همچون صندلی‌های قابل تنظیم، فضای ذخیره‌سازی مخفی و جنس ابر ۳۵ کیلو ویژه می‌باشد. همچنین، از جنس مواد متنوعی در تولید مبل مدرن استفاده می‌شود از جمله چرم و کتان در پارچه این نوع مبل که بسیار با کیفیت و با دوام هستند که درادامه به توضیح ویژگی مهم آن یعنی جنس چوب راش می پردازیم…

معرفی مبل مدرن سفید

• ویژگی های ظاهری مبل مدرن سفید:

مبلمان مدرن امروزه تاثیر بسیار زیادی بر طراحی دکوراسیون داخلی دارند. این نوع مبلمان با طراحی های ساده، خطوط شکل‌دهی شده و استفاده از مواد مدرن و فناورانه، به دکوراسیون داخلی یک حس زندگی و طراوتی خاص و شیک می‌بخشد.
طراحان دکوراسیون از مبل مدرن سفید به عنوان یک عنصر کلیدی برای ایجاد فضاهای باز و روشن استفاده می‌کنند. این نوع مبلمان به خاطر طراحی های منحصر به فرد و جذاب، به راحتی با سایر عناصر دکوراسیون داخلی تطبق پیدا می‌کند و فضای داخلی را بسیار چشم نواز و جذاب می کنند.
مبل مدرن سفید معمولاً از خطوط ساده و منحنی های شکل بندی شده تشکیل شده است.

مبل مدرن سفید الارا شامل چند کوسن است که شما می توانید به سلیقه خودتان تعداد و رنگ آنها را انتخاب کنید و سفارش دهید. همچنین از آنجایی که مبل فرازنده سفارشی ساز است می توانید هر ویژگی که مدنظرتان هست را به این محصولات اضافه کنید.

جنس بدنه: چوب راش 
جنس نشیمن : ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

یکی از مبل های مدرن سفید که بخاطر جنس پارچه کتانی که دارد بسیار راحت است مبل رویسان است. این مبل را با پارچه تدی هم می توانید سفارش دهید و یا هر پارچه ای که مطابق با دکوراسیونتان است.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

دارای میز

اگربه دنبال مبلی هستید که به فضایتان حسی تازه بدهد ما به شما مبل مدرن سفید مروارید را معرفی می کنیم . این مبل مدرن با طراحی منحصر به فردی که رادر بهترین گزینه برای فضاهای خانوادگی و دوستانه است.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: مخمل
رنگ: به انتخاب مشتری

دارای کوسن به انتخاب مشتری

مبل مدرن سفید سوفیا از نمونه هایی است که زیبایی و هنر را به فضای موردنظر شما اضافه می کند. طراحی خاص این مبل مدرن باعث شده تا به سبک های مختلف دکوراسیون مانند مدرن و مینمال بیاید .

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

سرویس مبل مدرن لامیا دارای میز کنسول، میز ناهارخوری و میز تلویزیون است. از آنجایی که این یک محصول متغییر است شما می توانید هرکدام را جداگانه نیز سفارش دهید. یکی دیگر از مزایای این نوع مبل مدرن سفید هماهنگی با اکثر سبک های دکوراسیون است.

جنس چوب: راش
جنس نشیمن: ابر ۳۵ کیلو ویژه
جنس پارچه: تدی
رنگ: به انتخاب مشتری

تعداد: هفت نفره

سخن پایانی

در نهایت، مبل مدرن سفید با سفارشی سازی گسترده، جنس چوب با کیفیت، ابرهای ویژه، انتخاب رنگ پارچه توسط مشتری و استفاده از بهترین پارچه‌ها، یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک مبل منحصر به فرد و کارآمد برای فضای خود هستند. این مبل همچنین با طراحی مدرن و شیک خود به زیبایی و استایل فضایتان می افزاید.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *