نکات مهم برای خرید مبل چستر

اگر به تاریخچه مبلمان نگاهی بیندازید، معمولا طرح های مبلمان فقط مدتی مد شده اند و دیگر قابل استفاده نیستند. اما مبل چستر به دلیل رنگ و ویژگی های منحصر به فرد در طراحیش همیشه مد بوده و همه طرفدار آن بوده اند. نظریه های مختلفی در مورد منشاء و قدمت کلمه چسترفیلد وجود دارد بر اساس فرهنگ لغت آکسفورد، کلمه چسترفیلد در سال ۱۸۰۰ در لغت انگلیسی به معنای مبل چرمی استفاده شده است. اگرچه اطلاعات دقیقی از تاریخچه چسترفیلد در دسترس نیست، اما گفته می شود که اولین طرح این فرم از مبل فیلیپ استون هوپ خانواده چسترفیلد در اواسط قرن هجدهم بود.

برای دسترسی راحت تر به انواع مبلمان مدرن و کلاسیک می توانید به مبلمان فرازنده مراجعه کنید که دارای هشتاد سال سابقه است. همچنین با بهره گیری از بهترین کیفیت و تنوع در محصولات توانسته رضایت مشتریان خود را جذب کند. برای دیدن نمونه کارهای غیرژورنالی به قسمت پروژه ها مراجعه کنید. 

فهرست مطالب

مبل چستر

معرفی مبل چستر

مبل چستر فیلد یک مبلمان کلاسیک عالی است و مترادف با ظرافت جاودانه و سبک انگلیسی است. با این حال، دلایل دیگری نیز برای انتخاب آن وجود دارد، بیایید آنها را باهم بررسی کنیم: ظرافتی جاودانه، مجلل و در عین حال هوشیار به خانه خود بدهید. یک مدل کلاسیک داشته باشید که در برابر فرسایش مقاومت می کند این یک قطعه مبلمان است که می تواند تا ۴۰ سال بدون خراب شدن دوام بیاورد. بنابراین، مبل چسترفیلد فقط یک انتخاب و طراحی فوق العاده نیست.
اگر به خرید مبل چسترفیلد علاقه مند هستید، در اینجا مواردی است که برای خرید خوب باید بدانید.

جنس پارچه مبل چستر

اگرچه مدل مبل پارچه ای می تواند مقرون به صرفه باشد، اما مدل چرمی آن ماندگاری بسیار بیشتری نسبت به مدل پارچه ای دارد. انتخاب بین مبل پارچه ای و مبل چرمی یکی از دغدغه های رایج بسیاری از خریداران مبل است مبل چرمی معمولاً ظاهری مجلل و براق دارد و تمیز کردن آن بسیار راحت‌تر است. با اینکه ظاهر مبل چسترفیلد رسمی است اما این مبل کلاسیک در هر مکانی قابل استفاده است و در هر سبک دکوراسیونی می توانید از آن استفاده کنید.

پوست حیوانات، مرغوب ترین چرم و با ارزش ترین، گران ترین و زیباترین جنس به کار رفته در چسترفیلد است و در صورت نگهداری صحیح، عمر بسیار طولانی دارد. در واقع برای ضد آب شدن و مقاوم شدن در برابر لکه و خط و خش واکس زدن آن را هر چند وقت یکبار انجام دهید. بنابراین لازم است این کار به مرور زمان تکرار شود تا زیبایی این پوشش مجلل بدون تغییر حفظ شود. اگر بودجه کافی ندارید، می‌توانید بازارهای مبلی که در شهرهای مختلف وجود دارند را پیدا کنید و به صورت مستقیم از تولیدی ها خریداری کنید. چرم مصنوعی و چرم اکو نیز نمونه جنس های بکار رفته در این مبل هستند که نگهداری این نوع روکش ها راحت تر از پارچه و مقرون به صرفه تر است.

مبل چستر

جنس قالب مبل چستر

ساختار یک مبل خوش ساخت همیشه دارای چوبی محکم است که ترجیحاً از صنوبر و راش ساخته شده اند، زیرا مقاومت در برابر فشار مکانیکی و حفظ قالب را تضمین می کنند. همچنین دارای فنرهای ساخته شده با تسمه های الاستیک نایلونی محکم است که از صندلی یا فنرهای فلزی پشتیبانی می کند.

مبل چستر

نکات مهم در چیدمان مبل چستر

 نکاتی در مورد چیدمان خانه با مبل چسترفیلد کوسن های آن است که خود جذابیت خاصی دارند. کوسن ها راهی عالی برای افزودن رنگ مناسب به اتاق نشیمن شما هستند اگر به دنبال ظاهری جسورانه برای مبل چستر خود هستید، می توانید از قرمز یا آبی برای کوسن خود استفاده کنید. مراقب باشید که بالشتک هایی بیش از حد باعث می شود مبلمان چستر شما، خوب به نظر نرسد.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل درباره نوع پارچه های استفاده شده در مبل چسترفیلد و چوب هایی که استحکام بالایی دارند باهم حرف زدیم. نکته ای که بسیار باید به آن توجه شود فروشگاهی است که از آن خریداری میکنید. این فروشگاه ها بهتر است دارای ضمانت باشند و قبل از خرید از شرایط پس از فروش آنها مطمئن شوید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

اشتراک گذاری

شما هم می‌توانید در مورد مطلب نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید اقدام نمایید.

ناشناس

۲۹-اسفند-۱۴۰۲

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام شبتون خوش ارسال مبل به خارج از کشور هم دارید؟

farazande

۰۱-فروردین-۱۴۰۳

آیا این نظر به شما کمکی کرد؟

سلام وقت بخیر
ما ارسال به تمام نقاط کشور و دنیا رو داریم و با توجه به مسافت شما طبیعتا مدت زمان ارسال بیشتر میشه و هزینه به بر عهده مشتری هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *