نحوه چیدمان مبل ال+ ایده چیدمان

یکی از دغدغه های افرادی که مبل ال خریداری می کنند چیدمان مبل ال هست و احتمالا شما که در حال خواندن این مقاله هستید یا مبل ال خریداری کرده اید و واسه نحوه چیدمان مبل ال به دنبال ایده هستید و یا اینکه قصد خرید مبل ال دارید و می خواهید قبل از خرید مبل ال انواع ایده چیدمان مبل ال را ببینید و بعد مطابق با همان مبل ال مد نظرتان را خرید کنید.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل برای تمام انواع مبلمان ال اعم از مبل ال گرد، مبل ال چستر، مبل ال کلاسیک، مبل ال مدرن و … و همچنین برای انواع منازل کوچک و بزرگ و انواع دکوراسیون ایده های جذابی قرار بدهیم که همه افراد بتوانند از این ایده های جذاب استفاده کنند. پس حتما تا آخر این مقاله با ما باشید.

فهرست مطالب

چیدمان مبل ال بر اساس فضای منزل

چون اکثر افراد هنگام چیدمان مبل ال به نوع فضای منزل شان دقت می کنند در این مقاله اول چیدمان مبل ال بر اساس فضای منزل را قرار می دهیم و بعد از ایده های متعدد سراغ چیدمان مبل ال بر اساس نوع مبل می رویم.

چیدمان مبل ال در پذیرایی مستطیل شکل

امروزه اکثر منازلی که وجود دارد پذیرایی آنها به صورت مستطیل شکل است و به همین خاطر اکثر خانوم های خانه چون مدت زمان زیادی را در این مکان برای پذیرایی از مهمان و دیگر موارد مشغول هستند ترجیح می دهند که یک فضای باز و کاملا شیک و مدرن را چیدمان کنند.

به تصویر بالا دقت کنید با توجه به تصویر بالا می توانید ایده هایی برای چیدمان مبل ال در پذیرایی مستطیل بدست آورید همچنین در پایین چند نمونه تصویر برای ایده بیشتر قرار می دهیم:

چیدمان مبل ال در خانه کوچک

یکی از مزیت های بزرگ مبل ال نسبت به دیگر مبلمان این است که از در خانه های کوچک به بهترین شکل ممکن می توان استفاده کرد و از تمام قسمت های منزل کمال بهره را برد. اگر منزلی که در آن ساکن هستید فضای محدودی دارد و میخواهید از همین فضای محدود بهترین استفاده را ببرید و یک چیدمان فوق العاده برای منزل تان انجام دهید می توانید از ایده های زیر استفاده کنید.

چیدمان مبل ال در منزل کوچک

در بالا انواع چیدمان مبل در منزل کوچک را قرار داده که شما از آن می توانید برای چیدمان مبل ال در فضای کوچک استفاده کنید. همچنین در پایین چند نمونه از مبل هایی که در فضای کوچک چیده شده اند را قرار میدهیم تا راحت تر بتوانید ایده مد نظرتان را پیدا کنید.

چیدمان مبل ال در خانه های بزرگ

اگر منزلی که در آن ساکن هستید بزرگ است شما می توانید از این فضا بهترین استفاده ممکن را ببرید و فضایی طراحی کنید که هم برای مهمانی های رسمی مناسب است و هم برای مهمانی های دورهمی و خودمانی. 

اما نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید این است که چه مقدار می خواهید هزینه کنید و همچنین ترجیح می دهید از چه مبلمانی استفاده کنید. چون شما هم می توانید تمام منزل را از مبل ال استفاده کنید یعنی دو یا سه دست مبل ال استفاده کنید و هم می توانید از دیگر مبلمان مثل مبل استیل و یا مبل کلاسیک استفاده کنید.

به تصاویر زیر دقت کنید هر کدام چند ایده دارد که می توانید استفاده کنید. همچنین از ایده هایی که در قسمت بالا ذکر شد هم می توانید استفاده کنید چون شما منزل بزرگی دارید و محدودیت فضا نداری چند ایده را با هم می توانید استفاده کنید.

در این مقاله سعی شد بهترین روی های چیدمان مبل ال را قرار دهیم و هر آنچه که در یک دکوراسیون مبل ال کمک می کند را قرار دادیم. اما با توجه به اینکه هر روز ایده هایی جدیدی از چیدمان مبل ال قرار می گیرد به همین خاطر سعی می کنیم این مقاله را همیشه بروز رسانی کنیم تا شما بتوانید جدید ترین ایده های چیدمان مبل ال را دریافت کنید.

شما باید با توجه به فضای منزلتان نحوه چیدن مبل ال را مشخص کنید به طور مثال اگر فضای اتاق تان محدود است بهتر است مبل ال را در گوشه دیوار قرار دهید تا فضای بیشتر داشته باشید.

برای چیدمان مبل ال در فضای کوچک می توانید آن را در یکی از گوشه های اتاق قرار دهید و سپس مبلمان را و دکوراسیون دیگر را به نحوی در اطراف آن چیده تا فضای نشستن را به حداکثر برسانید.

برای هماهنگ کردن مبل ال با دیگر مبلمان می توانید از رنگ، الگوها و طرح های مشابه استفاده کنید تا بک تناسب و هماهنگی بین آن ها ایجاد شود.

امتیاز شما: post

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *